Матвій Андреєв

Українка

Матвій Андреєв

Декілька разів проїжджав поїздом повз вуглеподачу між Українкою та Трипіллям, було завжди цікаво. Нарешті доїхав сюди персонально та подивився ближче.

Дорога від Столичного шосе до Українки була сильно розбита. Машини уповільнювалися до 5 км/г.

Розбитий асфальт біля Українки та Плютів. Ями, вибоїни в асфальті, 2013-й рік

Перші будинки міста стирчать з-за дерев. Їх стає видно приблизно біля зупинки «Лікарня Лісод» — це в сусідньому селі Плюти утворився філіал ізраїльської модної онкологічної клініки.

Перший будинок Українки видно над лісом

Стела «Українка» на в'їзді з боку Києва.

Стела «Українка»

Автомобільний міст та будівництво над гирлом річки Стугна.

будівництво над Стугною в Українці. Вид з автомобільного мосту

Між автомобільним та залізничними мостами є піщані пагорби з пляжами, вони виглядають симпатичними з вікна поїзда.

Схил піскового пагорба на березі Стугни в Українці

Дачі та будинки на косі. Модні водні гаражі, гарні сходи у воду (можливо, з бань), смайлик на даху. Хтось гарно живе.

дачі на косі між гирлами Козинки та Стугни. Українка

В місті багато сосен. Мабуть, з ними взимку не так сіро, як без них.

Сосна серед будинків на вулиці Будівельників в Українці

В бік Києва йде неширока вулиця. У 2013-му була з розбитим покриттям.

вулиця Будівельників. Українка

Майже одразу — центральна площа Шевченка та міськрада. Святе місце — кінцева зупинка маршруток №313 Видубичі—Українка.

зупинка площа Шевченка маршруток №313 Видубичі—Українка в Українці

Близько п'яти років тому в країні припинили писати назви зупинок на табличках.

табличка автобусної зупинки без назви. Зупинка маршруток 313 в Українці

Замок для дітей біля площі. Був чистим, можливо, тому що під вікнами на видному місці.

дитячий замок на площі Шевченка в Українці

Пагорб серед багатоповерхівок.

сходинки та кам'яна стінка пагорба серед багатоповерхівок в Українці. Лавка

Вулиця Соснова. В Українці наче лише шість вулиць, але я міг ще тоді недогледіти щось. Біля повороту на Соснову стояв порожній корпус недобудованого спорткомплексу.

Початок вул. Соснова в Українці

В кінці Соснової стоять дві багатоповерхівки, які називають мерседесами через їх форму з трьох променів.

Соснова вул, 8. Українка. дім-мерседес

Ці будинки стоять прямо біля пляжу на Дніпрі.

Рибалки на березі пляжу в Українці. Вул. Соснова
Початок пішохідної набережної Українки

Початок пішохідної набережної заблоковано недобудовою, схожою на кафешку.

Недобудована будівля на початку набережної Українки

Набережна в Українці гарна, якщо був на ній менш ніж 20 разів.

Набережна в Українці. Сходи, пішохідна доріжка, Дніпро

Причал. Гадаю, що тут я колись пропливав у «ракеті», і вона тут мала зупинятись.

Річковий причал Українки. Дніпро
Вид з причалу Українки

Центральні сходи на причал від будинку культури «Енергетик».

Сходи на причал від будинку культури «Енергетик»

Це все був парадний Дніпровський проспект. З іншого боку, біля залізниці — задній двір міста з вулицею Юності. Ринок, мікроскопічний автовокзал, всілякі напівгаражі — все тут.

автобусна станція Українка

Баня. От були ж часи. Зараз не працює, а ззаду в неї одна з автомайстерень Українки.

Баня. Закинута будівля на вулиці Юності в Українці

Пожежна станція.

Каланча пожежної охорони

Дорога від Українки в бік Трипілля. Тут були залишки радянської автобусної зупинки.

Розбита й занедбана автобусна зупинка з великою літерою А з бетону біля станції Трипілля-Дніпровське в Українці

Початок дороги Українка—Обухів під мостом залізниці.

Початок дороги Українка—Обухів під мостом залізниці

Ось і подача вугілля, яка й заманила мене сюди крізь вікна поїздів.

Вуглеподача Трипільської ТЕС

Труби Трипільської ТЕС суміщували дві функції: відведення диму та підтримку ЛЕП.

Дроти ЛЕП на трубах Трипільської ТЕС

Промзона одразу біля знаку про кінець населеного пункту Українка.

стара промислова будівля по дорозі між Українкою та Трипіллям

Вид на Українку з сусіднього Трипілля.

Вид на Українку з дамби в Трипіллі. Житлові будинки, водонапірна вежа