Подорожі 79 дописів з фотографіями
Українка
Декілька разів проїжджав поїздом повз вуглеподачу між Українкою та Трипіллям. Поїхав великом та подивився нарешті ближче.
Дорога від Столичного шосе до Українки була сильно розбита. Машини уповільнювалися до 5 км/г.
Перші будинки міста стирчать з-за дерев. Їх стає видно приблизно біля зупинки «Лікарня Лісод» — це в сусідньому селі Плюти утворився філіал ізраїльської модної онкологічної клініки.
Стела «Українка» на в'їзді з боку Києва.
Автомобільний міст та будівництво над гирлом річки Стугна.
Між автомобільним та залізничними мостами є піщані пагорби з пляжами, вони виглядають симпатичними з вікна поїзда.
Дачі та будинки на косі. Модні водні гаражі, гарні сходи у воду (можливо, з бань), смайлик на даху. Хтось гарно живе.
В місті багато сосен. Мабуть, з ними взимку не так сіро, як без них.
В бік Києва йде неширока вулиця Будівельників. Була з розбитим покриттям.
Майже одразу — центральна площа Шевченка та міськрада. Святе місце — кінцева зупинка маршруток №313 Видубичі—Українка.
Близько п'яти років тому в країні припинили писати назви зупинок на табличках.
Замок для дітей біля площі. Був чистим, можливо, тому що під вікнами на видному місці.
Пагорб серед багатоповерхівок.
Вулиця Соснова. В Українці неначе лише шість вулиць, але я міг ще тоді недогледіти щось. Біля повороту на Соснову стоїть порожній корпус недобудованого спорткомплексу.
В кінці Соснової стоять дві багатоповерхівки, які називають мерседесами через їх форму з трьох променів.
Ці будинки стоять прямо біля пляжу на Дніпрі.
Початок пішохідної набережної заблоковано недобудовою, схожою на кафешку.
Набережна в Українці гарна, якщо був на ній менше 20 разів.
Причал. Гадаю, що тут я колись пропливав у «ракеті», і вона тут мала зупинятись.
Сходи на причал від будинку культури «Енергетик».
Це все був парадний Дніпровський проспект. З іншого боку задній двір міста біля залізниці. Там йде вулиця Юності. Ринок, мікроскопічний автовокзал, всілякі напівгаражі — все тут.
Баня. От були часи.
Пожежна станція.
Виїжджаю з Українки в бік Трипілля. Тут залишки радянської автобусної зупинки.
Початок дороги Українка—Обухів під мостом залізниці.
Ось і подача вугілля, яка заманювала мене сюди через вікна поїздів.
Труби Трипільської ТЕС, суміщують дві функції: відведення диму та підтримка ЛЕП.
Промзона одразу біля знаку про кінець населеного пункту Українка.
Вид на Українку з сусіднього Трипілля.
Посилання
Українка на Вікіпедії