Матвій Андреєв

Карпати-2021

Я 🚲 по Карпатах з 🚲🚲🚲 друзями. Було офігенно і я хочу ще.

11 годин 🚗🚗👍 Київ — Терло

Зі старту — у 🌧️ та у зовсім необов'язкову глину.

«Адвенча» почалася
Колеса гравійного велосипеду заблоковані вологою глиною

За півгодини після старту — вже несли 🚲 та 👟.

Гревел «Волошиново → Лаврів»
Велосипедист-поціновувач гревел-байків вступає ногами у глибоку, брудну карпатську калюжу
Так — ⬆️ — на гревел-покатеньках бути не має!Але так буває завжди!

Віджали воду зі 🧦.

Пересиділи ⛈️ на зупинці в Лаврові.

Нарешті швидкість 👍
Старий асфальт на дорозі з села Лаврів у Карпатах, Україна. Парує після зливи

Промайнули приємні магазинчики Старого Самбору, та знов зупинились у сільмазі біля станції Стрілки. Ми так вже робили, мабуть, сподобалось. Ну, а звідти почалося моє знищення.

Солодкий біль
Профіль висот карпатської дороги. Україна

Я сподівався, що вже став стерпним велосипедистом.

Але, на жаль, ні. Я — просто 👨, яка 🧡 🚲, але не має 💪.

Свій 🐌 темп

🤷

😞 Деморалізація

У якийсь момент, який трапився значно пізніше, моя висмоктана оболонка прокотилась крізь КПП «Сянки». Почався Ужок вниз, чим я не насолодився, бо був помітно 😞.

Ужок. 266 метрів вниз
дорога з Ужоцького перевалу вниз к селу Ужок. Україна

І одразу ті ж 260 метрів вгору, але вже гравієм — Гусний → Розтока, за середньої температури +34°C, що не допомагало.

Звідти — вниз, і в мене тоді частково лопнув гальмівний тросик на одній з численних ям. Але на цей велопохід гальм вистачило.

В Розтоці був сільмаг. В сільмазі якимось дивом продавався енергетик з холодильника. Оце був чітко для мене товар. Та й води набрали з джерела.

Впродовж тридцяти кілометрів був відпочинок, який досить скоро закінчився. Перед початком підйому на Воловецький перевал я врятував мале 😿, яке лежало на 🛣️, вкрай перелякане. Можливо, саме для цього я їхав в цей велопохід.

Мяу
Перелякане кошеня з краю асфальту на трасі в Верхніх Воротах, Україна
Врятовано
цього разу
Кошеня на плечі велосипедиста Матвія Андреєва
Кота підвіз до якогось будинку на кшталт колиби в Верхніх Воротах.

Після котячого спасу ми 🐌 на Воловецький, напилися нагорі різних рідин, покаталися на гойдалці.

Спустилися.

А потім виявилось, що Подобовецький — це теж перевал, і його теж потрібно заїхати.

А потім ще якийсь дуже гравійний підйомчик метрів на 70.

А потім нарешті перша ночівля.

Стоп, машина.
Чотири гравійні велосипеди біля ресторану. Пилипець, Україна

strava

Кінець🍕🥗🍴🥘🥕🚰 першого етапу

Наступний день почався спуском крізь Пилипець та 🛣️ до чарівного Міжгір'я. Ми з'їли 🥐☕ — як же мало це було для підйому на Синевирський перевал!

Я хочу жити в Міжгір'ї з 🚲, та 🚲 Синевирський перевал в обидва боки перед роботою.

В перевал я заїхав дуже погано — мало того, що слабкий, так ще й вчорашні 2 тисячі набору від'їли моїх м'язових тканин.

Він має більше набору висоти, ніж я гадав.

Не зупинявся
Синевирський перевал. Україна

Продовжив крутити, але вже вниз.

Покриття 🛣️ з цього боку було набагато кращим. Були поріжки між різними шматками гарного асфальту. Стрибав.

ℹ️ На дорозі до Синевирської Поляни був майже відсутній мобільний зв'язок. Не знаю, як зараз. Краще триматись групою, бо потім збиратиметесь без зв'язку.
Впродовж першої частини дня ми були схожі на велосипедистів: мали каденс, намагалися бути швидкими хоча б подекуди. Перестали бути схожими на них на підйомі до озера Синевир — крізь натовп їхати було важко. Та й не факт, що я б заїхав після вчора та сьогодні, навіть якби людей не було.
Ну, а після озера ми почали чергову пішохідну сторінку адвенчи. Для початку виштовхали велосипеди на полонину під Озерною горою.
Це зі мною
Велосипедисти штовхають байки вгору полониною Озерна. Трава. Карпати. Україна
На полонині знайшли шматок маршруту, де можна було їхати — десь двісті метрів. Потім довелося спускатися до річки Лопушної зо два кілометри крутим кам'яним річищем струмка. Звичайно ж, пішки. Я — у змінному взутті. Хтось намалював цим приємно прохолодним потоком дорогу — навіть не стежку! Коли я дорвався до OpenStreetMap, то дорогу ту прибрав. Коли скінчилася кам'яна секція, почалося болото. Ним і йшли, при чому весело матюкалися. Відео з цього місця батькам показую без звуку.
В мене нема точного профілю висот того струмку, бо велокомп налаштований був не записувати даних, коли педалі не крутяться. Я ж думав, ми будемо їх крутити! А вони не крутилися, бо байк відпочивав у мене на плечі. Хоча, є слушна думка: зараз гляну у друзів... у друзів є:
Скріншот Strava градієнт -33.9%
Скріншот Strava градієнт -49.5%

Але ж як круто було!

🦵🦵 були дуже вдячні прохолоді тієї швидкої води.

Гревел —
це все,
що не шосе
Велосипедисти спускаються пішки. Круте кам'яне річище струмку, басейн річки Лопушна. Карпати. Україна
Ще раз.
Гревел —
це все,
що не шосе
Велосипедисти спускаються пішки. Круте кам'яне річище струмку, басейн річки Лопушна. Карпати, Україна

Спустилися в Лопушне, сховалися від 🌧️. Сидимо, а назустріч — велосипедисти. Питають нас:

Так, кажемо. Але легко не буде. Розраховуйте ці сім кілометрів йти до трьох годин!

Господи... якщо ви ті велосипедисти і це читаєте, то дайте знати — як ви пішкодралили 500 вертикальних метрів болота, каменів? Чи впоралися до ночі? Чи всі вціліли? Хто кого зненавидів?

Виїхали з Лопушного на ідеальний асфальт. Проїхали ним 15 метрів та повернули до селища Присліп, на погану дорогу, яка, вочевидь, йшла нагору на полонини — такі самі, з яких ми тільки що злізли.

Бо асфальт — то для шосерів.

А у нас — гревел.

З кожним метром уперед збільшувалися дві речі:

Скінчилися залишки асфальту.

Скінчилося те, що можна було назвати гравієм.

Почався пішкодрал:

Як мені тепер відомо, Карпати — то є царина води.

Ми йшли по траві, під якою була вода.

Вода текла і стежинами, і коліями, і дорогами.

Пік 🌧️ впав на нас, коли ми були на околиці Новоселиці.

Ми встали під дах поодинокого сараю.

Вода повсюди
Дощ в Карпатах, Україна
Ми проходили десь неподалік від витоку річки Ріка. Але тут стільки води повсюди, що неважливо, де той витік, і якої саме річки. Води всім річкам вистачить. Не всі струмки мають назви, бо їх забагато для назв. Навіть той, яким ми спускалися з Озерної, не має назви, хоча він на неї ніби заслуговує.

🌧️ трохи вщух, і ми пішли під ним. Треба ж і до ночівлі встигнути доїхати.

Дорога йшла прямісінько крізь чиєсь подвір'я. Хазяїном був добрий дідуганчик, який не часто бачить цивілізацію. Потеревенили з ним трохи, він наставив нас на шлях до потрібного перевалу.

🌈
Веселка після сильного дощу в Карпатах, Україна

За перевалом було село Ялинкувате.

На тому перевалі біля гори Близнюки я повірив у свій алюмінієвий 🚲 та відпустив гальма.

Все було 👍, лише щось відпало з багажу на ямах.

Сільський малий підняв, віддав, дякую!

Доїхав до Волосянки.

Ну, це все — лишилося тільки 🛣️ до Славського трохи.

Згадав, як їздити, спринтанув у маленький підйомчик.

Знайшли ночівлю, помили 🚲🚲🚲🚲 із садового шланга, прийняли 🥘, та залягли.

strava

Кінець🥗🍴🥘🥕🍝🚰 другого етапу

Останній день був ☀️ — добряче обгоріла ліва 🦵.

Набрали майже півтори тисячі:

Як виїхали на асфальт, то вдали з себе швидких велосипедистів, проїхавши трохи змінами від Стрілок до тунелю за Бусовиськом.

У Старому Самборі з'їли останні батончики в компанії 🐤:

Passer domesticus
Горобець сів на велосипедну сумку за сідлом. Україна

Але це не був 🏁, бо від Старого Самбору до Терла 🛣️ не є рівною! Ще метрів 300 набору, яких я вже зовсім не хотів.

Попереду знов нерівність
Підйом на дорозі від Старого Самбору у Стару Сіль. Львівська область, Україна

🐌

Ну, що ж. Хоч м'язів в мене і не було, ця велоподорож таки добігла свого кінця!

🚲🚲🚲🚲 над Стриєм
Чотири велосипеди на мосту через Стрий біля Крушельниці. Карпати, Україна
🚲 відпочиває
Чорний велосипед Specialized Diverge E5 Elite 2019 біля дерев'яної стіни та трави. Карпати, Україна

Досить!🥗🍴🥕🚰

Помили-спакували байки, та вигуляли 🐕, чим ще покращили ці найкращі дні свого життя.
Гав
Собака в Карпатах, Україна

Треба:
повторити

strava

Велосипед — найкраще у житті.

Може, бажаєте почитати ще моїх велоісторій?